loading...
ستاره دانلود
پیمان بازدید : 691 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی موبایل کراش 2 (آیفون) - Crash Bandicoot Nitro Kart 2

(دانلود اختصاصی از ستاره دانلود)

 

بالاخره بعد از مدت ها انتظار، نسخه دوم بازی محبوب و کارتونی کراش برای موبایل آیفون عرضه شد.

این نسخه که به اسم Crash Bandicoot Nitro Kart 2 عرضه شده است، دارای 8 کاراکتر مختلف است و مارحل آن ترکیبی از ماشین بازی، زد و خورد فانتزی و جمع کردن جایزه است. این بازی مهیج هم به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی آنلاین قابل بازی کردن است. گرافیک 3 بعدی و فوق العاده این بازی به همراه جلوه های زیبای صوتی آن، شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

پیمان بازدید : 45 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی موبایل اسلحه سنگین 3 بعدی (آیفون) - Heavy Gunner 3D

(دانلود اختصاصی از ستاره دانلود)

 

 

بازی 3 بعدی Heavy Gunner 3D نمونه تمام عیار یک بازی اکشن با گرافیک خوب می باشد. گیم خور هایی که به اسلحه های سنگین مثل ماشین گان و هوی گان علاقه دارند، و اتفاقا گوشی آیفون هم دارند نباید این بازی مهیج را از دست بدهند. اسلحه هایی با قدرت ویران کنندگی حیرت آور در انتظار شماست !

 

پیمان بازدید : 231 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل چهره به زامبی در موبایل (اندروید) - Zombie Booth

(دانلود اختصاصی از ستاره  دانلود)

 

دوست دارید عکس خود و یا دوستانتان را که در گوشی موبایل خود دارید به زامبی تبدیل کنید ؟ انجام این کار با نرم افزار های گرافیکی بسیار سخت و نیازمند دانش طراحی بالایی می باشد. اما نرم افزار موبایل Zombie Booth کار را آسان کرده است. تنها در چند مرحله بسیار ساده می توانید هر عکس چهره ای را به زامبی تبدیل کنید. حتی می توانید صورت حیوانات خانگی خود را نیز به صورت زامبی در بیاورید ! این نرم افزار حتی قادر است از عکس مورد نظر شما، یک زامبی 3 بعدی و انیمیشنی تولید کند.

سعید بازدید : 61 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی لانگمن برای موبایل (اندروید) - Longman English Dictionary

(دانلود اختصاصی از ستاره دانلود)

 

 

 دیکشنری و فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی Longman در طی چند سال اخیر، به استانداردی برای آموزش و مراجعه زبان آموزان تبدیل شده است. نسخه موبایل این دیکشنری پرطرفدار، حاوی بیش از 250 هزار واژه و نزدیک به 165 هزار مثال برای لغات مختلف می باشد. چیزی که این دیکشنری را از سایر دیکشنری های مشابه متمایز می کند، این است که لانگمن برای توضیح معنای لغات فقط از حدود 2 هزار کلمه متداول انگلیسی استفاده می کند. یعنی افرادی که در حال آموزش زبان انگلیسی هستند به راحتی می توانند معنای لغات را درک کنند. همچنین این دیکشنری امکان تلفظ لغات با 2 لهجه امریکایی و بریتانیایی را دارد.

سعید بازدید : 48 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مرورگر اینترنت دلفین برای موبایل (اندروید) - Dolphin Internet Browser

(دانلود اختصاصی از ستاره دانلود)

 

 

  مرورگر اینترنت Dolphin Internet Browser یکی از بهترین نرم افزار های مرورگر برای مشاهده صفحات وب در گوشی های اندرویدی می باشد. از قابلیت های این مرورگر می توان به سبک بودن و سرعت Load سریع صفحات اشاره کرد. ضمنا این مرورگر نیز همانند مرورگر فایرفاکس امکان اضافه شدن امکانات جانبی (Add On) را دارد.

 

سعید بازدید : 82 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار موبایل دوربین بی صدا (اندروید) - Silent Camera

(دانلود اختصاصی از ستاره دانلود)

 

 



 در هنگام عکس برداری یا شروع فیلم برداری با گوشی موبایل، صدای بیپ کوتاهی از گوشی پخش می شود. در بعضی از گوشی ها نمی توان این صدا را حذف کرد. اما توسط نرم افزار Silent Camera ، بی صدا کردن دوربین موبایل امکان پذیر است.

سعید بازدید : 161 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)


دانلود نرم افزار دسترسی و کنترل کامل گوشی موبایل (اندروید) - Power Controls

(دانلود اختصاصی از ستاره دانلود)

 

 

 

 

می خواهید به تمام بخش های داخلی تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید و تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید ؟ پس نرم افزار Power Controls را از دست ندهید. با کمک این نرم افزار می توانید کنترل کاملی روی باتری، تنظیمات شبکه، صفحه نمایش و ... داشته باشید.

سعید بازدید : 63 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت فایل در موبایل (اندروید) - Astro File Manager

(دانلود اختصاصی از ستاره دانلود)


امکانات مدیریت فایل که به صورت پیش فرض در گوشی های موبایل وجود دارد، برای بیشتر کاربران کفایت می کند. اما اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارند از زیر و بم فایل های گوشی خود با خبر باشند و به صورت مستقیم به تمام فایل های سیستمی دسترسی داشته باشند، نرم افزار Astro File Manager گزینه مناسبی است. این نرم افزار، مثل یک فایل منیجر تحت ویندوز عمل می کند. می تواند محتویات هر درایو و هر پوشه را به صورت کامل نمایش دهد. امکان مشاهده فایل های مخفی، جابجایی فایل ها و فولدر های سیستمی، و جستجو در میان فایل ها از جمله امکانات نرم افزار Astro File Manager است.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در باره ی سایت چیه؟
    شما کدوم بخش رو بیشتر دوست دارید تو سایت تفویت بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,483
  • بازدید ماه : 3,704
  • بازدید سال : 28,334
  • بازدید کلی : 216,645