loading...
ستاره دانلود
سعید بازدید : 67 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار موبایل دماسنج (اندروید) - Thermometer

 

(دانلود اختصاصی از ستاره دانلود)

 


 

 

بیشتر گوشی های اندرویدی، دارای حسگری هستند که دمای قطعات الکترونیکی داخل گوشی را اندازه گیری می کند. وقتی گوشی شما در حال پردازش اطلاعات سنگین باشد (مثلا در حال اجرای یک بازی گرافیکی) دما به بالاترین حد خود می رسد. و در حالت Stand-by نیز دمای داخل گوشی به اندازه دمای محیط خواهد بود.

 

نرم افزار Thermometer می تواند دمای حسگر داخل گوشی را نشان دهد. حالا اگر از تمام نرم افزار های در حال اجرا خارج شوید و گوشی را برای مدت حدود 15 دقیقه به حالت استند بای قرار دهید، دمای داخل گوشی مساوی با دمای محیط خواهد شد. و درجه حرارتی که این نرم افزار نشان خواهد داد همان دمای محیط خواهد بود.

   

 


پیمان بازدید : 148 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود IDM برای موبایل (اندروید) - Advanced Download Manager

(دانلود اختصاصی از ستاره دانلود)

 

برای ویندوز، نرم افزار های مدیریت دانلود زیادی تولید شده و توسط کاربران اینترنت مورد استفاده قرار می گیرند. اما دانلود منیجر خوب برای موبایل کم است. یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود برای موبایل، نرم افزار Advanced Download Manager می باشد. این نرم افزار همانند سایر Download Manager ها، می تواند سرعت دانلود را افزایش دهد. همچنین می تواند چندید فایل را به صورت همزمان دانلود کند. اگر فایلی را با نرم افزار Advanced Download Manager دانلود کنید و وسط کار قطع شود، می توانید در اتصال بعدی ادامه ی آن را دانلود کنید. (امکان Resume)

 

پیمان بازدید : 53 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تیونینگ و افزایش کارایی های موبایل (اندروید) - System Tuner Pro

(دانلود اختصاصی از ستاره  دانلود)

 

نرم افزار System Tuner امکانات نظارتی و مدیریتی خوبی برای موبایل شما دارد. توسط این نرم افزار می توانید کلیه فعالیت های گوشی خود را ضبط و بررسی کنید. همچنین می توانید نظارت کاملی بر پردازنده اصلی موبایل و میزان حافظه استفاده شده توسط برنامه های مختلف داشته باشید. میزان مصرف منابع سیستم نیز توسط برنامه System Tuner قابل مشاهده است. همچنین توسط این نرم افزار می توانید برنامه های سیستمی که در حالت عادی قادر به خارج شدن از آنها نیستید را ببندید.

 

پیمان بازدید : 48 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کنترل و مدیریت شبکه در موبایل (اندروید) - Fing Network Tools

(دانلود اختصاصی از ستاره  دانلود)

 

همانطور که می دانید اکثر گوشی های جدید موبایل، توانایی ارتباط بی سیم با شبکه های کامپیوتری از طریق WiFi را دارند.

نرم افزار Fing Network Tools قادر است تا اطلاعات کاملی از شبکه های در دسترس ارائه کند. همچنین می تواند مشخصات آنها مثل IP و اسم شبکه را در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار امکان پینگ کردن، اسکن پورت های TCP، و دنبال کردن DNS ها را نیز دارد.

 

 

پیمان بازدید : 42213 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت کاربران عزیز امیدواردم حالتون خوب باشه.با عرض پوزش به اطلاع میرسانیم به علت امتحان های خرداد تا 19 خرداد برای وب هیچ بروزرسانی نخواهد شد.

امیدوارم پوزش ما را بپذیرید ولی در عوض تو تابستون با مطاب مفید جبران میکنم.

یاعلی

پیمان بازدید : 72 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

دانلود نرم افزار پاکسازی رجیستری

Wise Registry Cleaner 7.9

 

 

رجیستری (Registry) ویندوز، جایی است که مهم ترین تنظیمات سیستم عامل در آن ذخیره میشود. پاک شدن یا خراب شدن رجیستری ویندوز یکی از اصلی ترین دلایل خرابی و بالا نیامدن ویندوز به شما میرود.

 

از جمله مهم ترین تنظیماتی که در رجیسیتری ذخیره میشوند میتوان به این موارد اشاره کرد:

ظاهر ویندوز (تنظیمات پنجره ها، رنگ، فونت، قالب، بک گراند، اسکرین سیور، و ...)

تنظیمات استارت آپ (شروع به کار)

روش اجرای نرم افزارها و فرمت های مختلف فایل

سریال نرم افزارها، تنظیمات زبان

تنظیمات تمام نرم افزارها و بازی های نصب شده

تنظیمات شبکه، اینترنت، درایور سخت افزارها

 

همانطور که مشخص است تمام تنظیمات سیستم عامل در رجیستری ذخیره میشوند.

 

اما چه چیزهایی باعث خرابی رجیستری میشوند؟

نصب و حذف نرم افزارهای مختلف، ویروسی شدن، نرم افزارهای معیوب، بزرگ شدن بیش از حد، و ... از جمله مهم ترین دلایل خرابی رجیستری هستند.

 

 

نرم افزار Wise Registry Cleaner میتواند با پاکسازی رجیستری ویندوز، برخی از مشکلات آن را برطرف کند. و همچنین از بزرگ شدن بیش از حد آن جلوگیری کند.

 

پیمان بازدید : 149 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تعمیر ویندوز

Windows Repair 2

 

 

ویندوز، مهم ترین نرم افزار کامپیوتر شماست! که وظیفه راه اندازی و مدیریت کامل سیستم را بر عهده دارد. در همه کامپیوتر ها این سیستم عامل است که مشخص میکند کدام برنامه ها در هنگام بوت سیستم اجرا شوند، سخت افزارها چطور کار کنند، نرم افزارها چگونه اجرا شوند، و ...

 

این وظایف سنگین در کنار نصب و حذف مداوم برنامه ها و بازی های مختلف، به مرور باعث ایجاد مشکلاتی در ویندوز میشود. ویروس های کامپیوتری نیز در حملات خود ویندوز را بی نصیب نمیگذارند.

 

مشکلات ویندوز میتواند باعث کاهش سرعت، خطاهای مختلف، عدم امکان اجرای برنامه ها و بازی ها، و یا حتی بالا نیامدن ویندوز شود. و در نهایت مجبور به نصب دوباره ویندوز خواهید شد.

 

اما اگر ویندوز شما دارای مشکلاتی است و نمیخواهید دوباره ویندوز نصب کنید، میتوانید از نرم افزارهای تعمیر ویندوز کمک بگیرید. نرم افزار Windows Repair یکی از تعمیر کننده های ویندوز است!

 

این نرم افزار میتواند مشکلات سیستم عامل ویندوز را پیدا کرده و آنها را برطرف کند. هرچند این نرم افزار ویندوز را مثل روز اول نخواهد کرد، ولی میتواند بسیاری از خرابی ها را برطرف کند تا نیازی به نصب مجدد ویندوز نداشته باشید.

 

پیمان بازدید : 97 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا

Mojosoft Photo Frame Studio 2.9

 

 

 

قرار دادن عکس های کامپیوتری درون قاب باعث زیباتر شدن عکس میشود. مخصوصا اگر طرح قاب را متناسب با عکس انتخاب کنید. سپس میتوانید عکس نهایی را روی دسکتاپ خود قرار دهید و یا از آن پرینت بگیرید و روی یخچال خود بچسبانید!

 

نرم افزار Mojosoft Photo Frame Studio مخصوص اضافه کردن قاب های زیبا به عکس میباشد. این نرم افزار شامل صدها فریم (قاب) متنوع در موضوعات مختلف است. شما میتوانید از قاب های کودکانه و شاد برای عکس کودکان استفاده کنید. و یا از قاب های فانتزی و رویایی برای زیباتر کردن عکس جشن ها کمک بگیرید.

 

بعد از قرار دادن عکس درون قاب، میتوانید عکس نهایی را با فرمت دلخواه خود ذخیره کنید.

 

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در باره ی سایت چیه؟
    شما کدوم بخش رو بیشتر دوست دارید تو سایت تفویت بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,474
  • بازدید ماه : 3,695
  • بازدید سال : 28,325
  • بازدید کلی : 216,636